Rok szkolny 2024/2025

Skład Prezydium Rady Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 3 w Lubartowie im Piotra Firleja w Lubartowie:

Przewodnicząca Prezydium Rady Rodziców – Ewa Badyoczek Brzyska

Z-ca Przewodniczącej Prezydium Rady Rodziców – Tomasz Wawruch

Skarbnik – Magdalena Siwek

Sekretarz – Agnieszka Wolińska

Członkowie Prezydium Rady Rodziców:

  •  Edyta Koziej,
  •  Beata Korzeniewska,
  • Jacek Wasak,
  • Marek Gołyński,
  • Michał Kubera.

W przypadku pytań, lub zgłoszenia spraw, którymi powinno zająć się Prezydium Rady Rodziców prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
Zachęcamy do bieżącej współpracy z Radą Rodziców. Razem możemy więcej!
 
Informujemy, że składka na RR w roku szkolnym 2024/2025 wynosi 40 zł.
 
Wpłaty należy kierować na rachunek bankowy o numerze: 79 8707 0006 0000 7777 3000 0001 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Lubartowie. W tytule przelewu prosimy o wpisanie imienia i nazwiska dziecka oraz klasy.
W przypadku wpłat dokonywanych zbiorczo za klasę prosimy o wpisanie w tytule klasy za jaką dokonywana jest wpłata.
 
Każda wpłata dokonywana przez Państwa jest przeznaczana na potrzeby naszych dzieci, uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w Lubartowie. Dzięki Państwa wpłatom możemy wspierać inicjatywy realizowane w naszej szkole.
 
Serdecznie dziękujemy za wszystkie dokonywane wpłaty na RR.

Regulamin nagradzania wpłat na Rade Rodziców


Chcemy nagradzać wysoką frekwencję wpłat, dlatego jeżeli wszyscy uczniowie klasy (lub wszyscy uczniowie minus jeden) uiszczą składkę do dnia:

    • 31 grudnia 2024 - klasie zostanie zwrócona kwota 150 zł z przeznaczeniem na wycieczkę lub integrację klasową,
    • 31 maja 2025 - klasie zostanie zwrócona kwota 100 zł z przeznaczeniem na wycieczkę lub integrację klasową.

Dodatkowo każda osoba, która dokona wpłaty otrzyma zwrot na integrację klasową lub wycieczkę w wysokości 10 zł, niezależnie od liczby osób dokonujących wpłaty z danej klasy. Dofinansowanie na powyższy cel realizowane jest na wniosek wychowawcy lub przedstawicielarodziców, złożony do Prezydium Rady Rodziców.